Dołącz do społeczności

Szukaj

sobota, 5 lutego 2011

Zarabianie na Facebooku

FaceBook jest obecnie najpopularniejszym serwisem Social Media. Pewnie każdy z Was ma konto w tym serwisie społecznościowym i codziennie czyta, pisze i bawi się różnymi aplikacjami.

Jednak kilka osób, takich jak ja, zdecydowało, że można nieco zabrać sobie z FaceBook'owego tortu. Właśnie w ten sposób powstał blog 100.000PLN z FaceBookiem, na którym będę starał się przybliżyć wszystkim mój Facebookowy Biznes.




Jak zarabiać na FaceBooku? Zdradzę to dokładnie w kursie mailowym, do którego niedługo każdy będzie mógł się zapisać. Obecnie powiem tylko tyle, że chodzi o sprzedawanie grup facebookowych na allegro.

Grupa, która posiada 100.000 fanów to od 500 do 1000 zł zysku. Oczywiście nie trzeba sprzedawać grupy, a wystarczy ogłosić sprzedaż miejsc reklamowych. To także jest bardzo opłacalne!

Co do zgodności z regulaminem Allegro - wszystko da się ominąć. Wystarczy wydać kilka złotych na promowanie grupy i już możemy ją legalnie sprzedać. Wystarczy dodać w aukcji paragraf podobny do tego:
Do administracji Allegro: proszę o nieusuwanie aukcji, wnikliwie zapoznałem się z regulaminem Allegro i oferowane przeze mnie strony nie są darmowe w rozumieniu punktu 18. w Załączniku Nr 1 do Regulaminu. Na każdą poniesione zostały realne kwoty pieniężne (x$), w związku z czym nie mogą one być traktowane jako strony darmowe.
Moim celem jest zdobycie 100.000zł właśnie dzięki FaceBookowi. Czy mi się to uda? Zobaczymy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz